مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 14:452023-03-02حوادث

وقوع حریق در کوه چنار/ پرونده قضایی تشکیل شد


به دنبال وقوع حریق در یکی از مراکز خرید شهرستان کوه چنار در استان فارس، دادستان این حوزه قضایی، دستور تشکیل پرونده و رسیدگی دقیق به آن را صادر کرد.

- در اولین ساعات صبح پنج شنبه 11 اسفندماه، مجتمع تجاری آریا واقع در شهرستان کوه چنار استان فارس، با حریق مواجه شد و کل واحدهای تجاری این مرکز در آتش سوخت.

دادستان شهرستان کوهچنار با بیان اینکه ساعت حدود 5 صبح امروز این آتش سوزی آغاز شده است، گفت: متاسفانه 32 باب مغازه در طبقه هم کف و هشت باب مغازه در طبقه اول طعمه حریق شد.

احمد مولایی ادامه داد: با همکاری نیروهای عملیاتی آتش نشانی و نیروهای امدادی شهرستان های کوه چنار، ممسنی، رستم، کازرون و شیراز حریق اطفا شد.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه این حادثه تلفات جانی و مصدوم نداشت، گفت: برآوردهای اولیه حکایت از خسارات مالی بالغ بر 700 میلیارد ریال است.

این مقام قضایی افزود: بررسی اولیه نشان می دهد علت اولیه وقوع حادثه اتصال برق بوده اما اظهار نظر قطعی در این خصوص پس از تکمیل تحقیقات و بر اساس نظرات کارشناسی انجام و اعلام خواهد شد.

مولایی خاطرنشان کرد که در صورت احراز قصور، تقصیر یا ترک فعل احتمالی افراد یا مسئولین برخورد قانونی در دستور است و دادستانی این شهرستان موضوع را تا حصول کامل نتیجه دنبال خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع حریق در کوه چنار/ پرونده قضایی تشکیل شد

وقوع حریق در کوه چنار/ پرونده قضایی تشکیل شد