مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اسفند 1401 ساعت 13:002023-03-16سياسي

تابع ولی فقیه در نبرد رسانه ای و ترکیبی باشیم


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران به نقش مدافعان حرم در دفاع از حرم اهل بیت (ع) اشاره و بیان کرد: امروز در جنگ رسانه ای، - ساری- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران به نقش مدافعان حرم در دفاع از حرم اهل بیت (ع) اشاره و بیان کرد: امروز در جنگ رسانه ای، اقتصادی و ترکیبی باید تابع ولی فقیه باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله ملکی ظهر پنجشنبه در جمع راهیان نور در اردوگاه شهید بلباسی در خرمشهر با اشاره به اینکه خرمشهر به خاطر وضعیت استراتژیکی که دارد، همیشه مورد توجه دشمنان ایران بوده است، اظهار داشت: این شهر چهار بار به اشغال درآمد، یک بار توسط دولت عثمانی در سال 1857 میلادی، دولت ایران سلیمانیه را بخشید تا عثمانی را از خرمشهر بیرون کند.

وی با بیان اینکه خرمشهر دو بار دیگر توسط انگلیسی ها اشغال شد، گفت: در سال 1883 که دولت ایران هرات را بخشید و خرمشهر آزاد شد.

سردار ملکی ادامه داد: همچنین در سال 1320 که روس ها منطقه شمال آذربایجان غربی و شرقی را گرفته بودند و روی افکار مردم کار می کردند و دنبال امتیاز نفت شمال هم بودند، انگلیسی ها بخاطر منافع خودشان و اینکه روس ها تسلط پیدا نکنند، پیشنهاد دادند که هر دو، از کشور خارج شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابع ولی فقیه در نبرد رسانه ای و ترکیبی باشیم

تابع ولی فقیه در نبرد رسانه ای و ترکیبی باشیم