مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 16:152023-03-05سياسي

امام زمان (عج) مختص به قوم و طایفه یا مذهب خاصی نیست


امام زمان (عج) مختص به قوم و طایفه یا مذهب خاصی نیست و از قدیم الایام همه مسلمانان به وی اعتقاد و ارادت خاصی داشته اند.

- سنندج- نماینده ولی فقیه درکردستان: امام زمان (عج) مختص به قوم و طایفه یا مذهب خاصی نیست و از قدیم الایام همه مسلمانان به وی اعتقاد و ارادت خاصی داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز یکشنبه در نشست با شاعران مهدوی که به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار شد، ضمن دعا برای تعجیل در فرج و ظهور ولی عصر زمان (عج) اظهار داشت: در کتاب ها و روایات مربوط به امام زمان (عج) توصیه شده که برای آن حضرت اقدامات و کارهای مفید انجام دهیم.

وی از کتاب مکیال المکارم آیت الله سید محمد تقی موسوی اصفهانی به عنوان منبع غنی و جامع در وصف حضرت ولی عصر (عج) برای پژوهشگران نام برد و افزود: برای اینکه بدانیم وظایف ما درزمان غیبت نسبت به آن حضرت چیست خوب است این کتاب را در اختیار داشته و آن را مطالعه نماییم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان یکی از وظایف مسلمانان نسبت به حضرت ولی عصر (عج) را معرفت و شناخت هویتی و تاریخی وی دانست.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی خاطر نشان کرد: یکی از بارزترین ویژگی های امام زمان (عج) محبت و مهربانی وی است و بر خلاف گفته های عامیانه، زمانی که آن حضرت ظهور می کند هیچ گونه خونی ریخته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام زمان (عج) مختص به قوم و طایفه یا مذهب خاصی نیست

امام زمان (عج) مختص به قوم و طایفه یا مذهب خاصی نیست