مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 10:402023-03-12سياسي

برخورد با مفسدان اقتصادی در دوران اخیر بی سابقه و بدون جنجال بود


در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه برخورد با مفسدان اقتصادی بی سابقه و بدون جنجال و هیاهو بوده است.

- رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه برخورد با مفسدان اقتصادی بی سابقه و بدون جنجال و هیاهو بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ذبیح الله خداییان با اشاره به اینکه رییس قوه قضاییه با توجه به شناخت عمیق خود نسبت به این قوه در دوره تحول وتعالی بر روی موضوعات اساسی و دغدغه های مردم دست گذاشته اند، تاکید کرد: در این دوره خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته و محور کار مجموعه و تحقق اهداف سند تحول قرار گرفته است.

وی یکی از موضوعات مورد تاکید رییس قوه قضاییه را کاهش اطاله دادرسی از طرق مختلف عنوان کرد و افزود: در این راستا پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار است.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه با پیشگیری می توان از بسیاری از تخلفات جلوگیری کرد استفاده بیشتر از ظرفیت های مردمی را یکی دیگر از اقدامات مهم قوه قضاییه در دوران تحول و تعالی دانست.

ساماندهی کارشناسی ها و توجه ویژه به پرونده های کثیرالشاکی و پیگیری آن توسط کارشناسان ویژه از دیگر موضوعاتی بود که خداییان به آن ها اشاره و تاکید کرد که این موضوعات در دوران تحول و تعالی مورد توجه قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با مفسدان اقتصادی در دوران اخیر بی سابقه و بدون جنجال بود

برخورد با مفسدان اقتصادی در دوران اخیر بی سابقه و بدون جنجال بود