مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اسفند 1401 ساعت 09:152023-03-19سياسي

برقراری دوباره پروازه های تهران - رامسر/ ایرلاین ها برگشتند


رییس فرودگاه شهدای رامسر از برقراری مجدد پروازهای تهران به رامسر و بالعکس خبر داد - ارشاد حاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فرودگاه شهدای رامسر کماکان بر مدار توسعه و پیشرفت قرار دارد، گفت: پروازهای تهران به رامسر و بالعکس از 8 فروردین 1402 توسط شرکت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) و آسمان در روزهای شنبه، سه شنبه، چهارشنبه و جمعه برقرار خواهد شد و تلاش و پیگیری ما بر این است این پروازها در مسیرهای دیگر نیز برقرار شود که بزودی اطلاع رسانی خواهد شد.

حاتمی تصریح کرد: فرودگاه شهدای رامسر کماکان با شتاب در طی چند سال اخیر در مدار توسعه و پیشرفت قرار داشته و تمامی زیرساخت ها و شاخصه های مهم ایمنی، امنیتی و فرودگاهی تحت بهینه سازی و استانداردسازی قرارگرفته است.

رییس فرودگاه شهدای رامسر افزود: پروژه های بهسازی ابنیه، اماکن و محوطه فرودگاهی در یکسال اخیر نیز تعریف، اجرا و به بهره برداری رسیده است و پروژه اصلی ومهم احداث ترمینال و اپرون (محل پارک هواپیما) درحال اجراست و پیشرفت قابل قبولی دارد و تا پایان خرداد ماه سال 1402 به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: برای استقبال از مسافرین نوروزی و تکریم ارباب رجوع فضا آرایی محیطی، گل آرایی و برنامه ریزی جهت آمادگی لازم پرسنل عملیات هوانوردی و عملیات فرودگاهی جهت ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری دوباره پروازه های تهران - رامسر/ ایرلاین ها برگشتند

برقراری دوباره پروازه های تهران - رامسر/ ایرلاین ها برگشتند