مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 11:572023-03-06اجتماعي

ابهام در داشت یک میلیارد درخت!


نائب رییس انجمن جنگلبانی ایران اظهار کرد: اگرچه کاشت یک میلیارد اصله نهال با توجه به حال منابع طبیعی کاری تاریخی است اما نحوه حفاظت از این درختان و تبدیل کاشته ها به داشته ها در هاله ای از ابهام است.

- ایسنا/البرز نائب رییس انجمن جنگلبانی ایران اظهار کرد: اگرچه کاشت یک میلیارد اصله نهال با توجه به حال منابع طبیعی کاری تاریخی است اما نحوه حفاظت از این درختان و تبدیل کاشته ها به داشته ها در هاله ای از ابهام است.

امروز بیش از درختکاری به درختداری نیاز داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر وحید اعتماد در همایش منابع طبیعی، محیط زیست و مسئولیت اجتماعی که روز دوشنبه 15 اسفند در تالار اجتماعات امام خمینی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت نامساعد طبیعی، تغییرات اقلیمی زندگی ایرانیان را تهدید می کند، افزود: 400 دشت در ایران در حال فرونشست است و اکنون در دشت های جنوب تهران 52 سانتیمتر فرونشست داریم؛ این در حالی است که حد نرمال آن پنج سانتی متر است.

مدیریت آبی خوبی نداریم در حالی که لازمه امنیت غذایی وجود طبیعت سالم و کافی است.

او با اشاره به منزلت درخت در تاریخ ایرانیان اظهار کرد: اگر تمدن و سنت درختکاری در قرن اخیر به وجود آمده و روزی برای آن تعیین شده، ما ایرانیان 10 هزار سال تاریخ مدون د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابهام در داشت یک میلیارد درخت!

ابهام در داشت یک میلیارد درخت!