مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اسفند 1401 ساعت 13:272023-03-17بين الملل

مسکو: آمریکا از توهم شکست راهبردی روسیه دست بردارد


معاون وزیر خارجه روسیه ضمن بی اعتبار خواندن اظهارات مقام های واشنگتن درباره معاهده کنترل تسلیحات راهبردی، نقض معاهده «استارت» توسط آمریکا به مسکو اجازه تعلیق مشارکت در آن را داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرگیی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه امروز (جمعه) اقدامات آمریکا را عامل تعلیق مشارکت مسکو در معاهده کنترل تسلیحات راهبردی (استارت) دانست.

ریابکوف در مصاحبه با روزنامه کومرسانت گفت: نقض معاهده استارت توسط ایالات متحده، به روسیه این اجازه را دارد تا به موجب کنوانسیون 1969 وین، مشارکت خود در این معاهده را تعلیق کند .

وی با بیان اینکه روسیه اظهارات آمریکا درباره غیرقانونی بودن تعلیق مشارکت خود در معاهده استارت را بی اعتبار می داند، توضیح داد: ما چنین ادعاهایی را به عنوان بخشی از کارزار پروپاگاندای سیاسی فعلی واشنگتن می دانیم که هدف آن وادار کردن روسیه به بازگشت به رژیم استارت و حفظ فرصت برای ایالات متحده جهت پراکنده کردن بدون مانع زرادخانه راهبردی ما است .

به نوشته کومرسانت، این دیپلمات روس اظهار داشت: اگر بیهودگی چنین دیدارهایی هنوز برای همه در واشنگتن آشکار نشده، مسکو آماده است دوباره تکرار کند که در جنگ ترکیبی همه جانبه علیه کنونی غرب به رهبری آمریکا علیه روسیه، چنین گزینه ای کاملاً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسکو: آمریکا از توهم شکست راهبردی روسیه دست بردارد

مسکو: آمریکا از توهم شکست راهبردی روسیه دست بردارد