مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اسفند 1401 ساعت 11:452023-03-03فرهنگي

شبکه نسیم از نیمه شعبان به استقبال بهار می رود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، جدول پخش شبکه نسیم در هفته جاری همزمان با جشن های میلاد منجی عالم بشریت، - همزمان با جشن بزرگ نیمه شعبان شبکه نسیم به استقبال بهار می رود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، جدول پخش شبکه نسیم در هفته جاری همزمان با جشن های میلاد منجی عالم بشریت، دستخوش تغییر شده و برنامه های جدیدی مثل سری جدید کودک شو و کافی شات به آن افزوده شده و نسیم آوا ، جورچین و .

به صورت ویژه پخش می شوند.

سری پنجم و جدید کودک شو به تهیه کنندگی رضا نصیری و با اجرای پژمان بازغی به مناسبت جشن نیمه شعبان سه شنبه 16 اسفند ماه ساعت 21:30 پخش خود را آغاز می کند.

مسابقه کودک شو تعامل بین کودکان و خانواده هایشان را به تصویر می کشد که با آیتم های جدید و متنوع، این هفته روز های سه شنبه تا جمعه از این شبکه پخش می شود و از هفته بعد از آن در سه روز پایانی هفته پخش خود را ادامه خواهد داد.

همچین پخش شهروند و مافیا دیگر برنامه شبکه نسیم از هفته پیش رو به روز های شنبه تا دوشنبه ساعت 21:30 تغییر یافت که پس از آن از هفته بعد، چهار روز در هفته و از شنبه تا سه شنبه پخش می شود.

نسیم آوا با اجرای محمدرضا محبی با پخش موسیقی هنرمندان محبوب کشورمان سه شنبه، در شب نیمه شعبان و نیز پنجشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه نسیم از نیمه شعبان به استقبال بهار می رود

شبکه نسیم از نیمه شعبان به استقبال بهار می رود