مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اسفند 1401 ساعت 12:152023-03-18فناوري

توسعه شبکه تلفن ثابت در 2 شهرستان خوزستان


مدیر مخابرات منطقه خوزستان از توسعه و ارتقای شبکه تلفن ثابت در 2 شهرستان خوزستان خبر داد و گفت: این اقدام باعث ارائه خدمات پیشرفته تر و به روزتر بر بستر شبکه خواهد شد.

- ایسنا/خوزستان مدیر مخابرات منطقه خوزستان از توسعه و ارتقای شبکه تلفن ثابت در 2 شهرستان خوزستان خبر داد و گفت: این اقدام باعث ارائه خدمات پیشرفته تر و به روزتر بر بستر شبکه خواهد شد.

رحیم فلاح زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با نصب تجهیزات فنی و پیشرفته مخابراتی، شبکه تلفن و دیتای ثابت در مرکز مخابرات سوم خرداد شهرستان خرمشهر توسعه و ارتقا یافت.

وی افزود: این اقدام به منظور توسعه ارتباطات و بهره مندی شهروندان از خدمات نوین ارتباطی تلفن ثابت و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشترکان انجام شد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با بیان اینکه در این طرح پروژه برگردان کافوهای مسی به نوری و نصب تجهیزات کافوی نوری پیشرفته اجرایی شده است، گفت: با اجرای این طرح امکان دسترسی مشترکان به اینترنت خانگی با سرعت های بالا در این منطقه فراهم شده است.

فلاح زاده اظهار کرد: مشترکان تلفن ثابت واقع در محدوده مرکز مخابراتی سوم خرداد می توانند با مرکز تلفن 2020 تماس گرفته و نسبت به دریافت خدمات دیتای ثابت پهن باند مبتنی بر فیبر نوری ADSL، VDSL و FTTH اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شبکه تلفن ثابت در 2 شهرستان خوزستان

توسعه شبکه تلفن ثابت در 2 شهرستان خوزستان