مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 22:402023-03-13اقتصادي

مترو تهران شب عید تا ساعت 24 فعال است


افزایش قیمت بلیت مترو به طور متوسط با طرح شناوری که در شورا تصویب شد، 25 درصد است که شامل 10 درصد تخفیف در زمان های غیرپیک و 10 درصد نیز تخفیف برای شارژ بلیت غیرحضوری است به طوری که در برخی ساعات با خرید بلیت مترو تا 20 درصد تخفیف شامل حال مسافران مترو می شود.

- سخنگوی شهرداری تهران با بیان اینکه شب عید با زحمت همکاران مترو سرویس دهی به شهروندان تا ساعت 24 ادامه دارد، گفت: سر فاصله حرکت قطارها در بازه زمانی 22 تا 24 شب هر نیم ساعت یک بار است، ضمن اینکه این طرح در همه خطوط مترو اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، عبدالمطهر محمدخانی دوشنبه شب در برنامه خبری افزود: پل حافظ به زودی جمع می شود در این رابطه 2 موضوع مهم مطرح است که نخست بحث های فنی و عمرانی و دیگری موضوعات مربوط به نحوه تخریب پل و جایگزینی آن با شرایط جدید است.

وی با بیان اینکه اکنون در حوزه فنی و عمران همکاران ما آماده هستند تا برنامه ریزی کاملی را در این زمینه انجام دهند، ادامه داد: در واقع بحث های زیرساختی برای جمع کردن این پل انجام شده است اما موضوع مهم دیگر در این زمینه موضوع تردد در این بخش از شهر است که باید با تدبیر و کار کارشناسی دقیق شیوه جایگزینی پل مشخص شود؛ به گونه ای که بهترین حالت را از منظر ترافیکی در این نقطه ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مترو تهران شب عید تا ساعت 24 فعال است

مترو تهران شب عید تا ساعت 24 فعال است