مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 15:002023-03-06اجتماعي

غفلت از درختکاری و تشدید گرد و غبار در اردبیل


غفلت چندین ساله از درختکاری تشدید گرد و غبار را در اردبیل به همراه داشته و این شرایط اوضاع جوی استان اردبیل را سخت کرده است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: در یک غفلت آشکار و شعارهایی که در سال های گذشته در باب درختکاری به نتیجه نرسیده، امروز شاهد تشدید کانون های گرد و غبار محلی در استان اردبیل هستیم که هوای ناسالم و بسیار پرخطر را برای اردبیلی ها به همراه داشته است.

در حالی از صبح امروز هوای اردبیل به تدریج رنگ باخته و شرایط گرد و غبار سخت و غیرقابل دید را به خود گرفته که از سال های گذشته کارشناسان و مسئولان امر تاکید می کردند که درختکاری به عنوان یک امر ضروری در شهرها و محیط های پیرامونی آن مورد توجه قرار گیرد که مسئولان فقط به شعار دادن در این حوزه اکتفا کرده و به هیچ وجه حاضر به انجام وعده های خود در کاشت یک میلیون درخت در طول سال نشدند.

اوضاع جوی اردبیل امروز به شرایط بحرانی رسید و برای همگان روشن شد که شهر اردبیل به رغم دور بودن از کانون های گرد و غبار خارجی، می تواند به شرایط حساس و ناسالم جوی برسد تا امکان تردد برای عموم مردم به ویژه بیماران و کودکان سخت و دشوار شود.

وزش تندباد همراه با گرد و غبار سنگین و خفه کننده در اردبیل که شرایط زندگی روزمره را برای مردم دشوار کرده، نتیجه غفلت و بی توجهی از درختکاری و توسعه فضای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از درختکاری و تشدید گرد و غبار در اردبیل

غفلت از درختکاری و تشدید گرد و غبار در اردبیل