مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اسفند 1401 ساعت 00:502023-03-07اقتصادي

رهاسازی 400 هزار قطعه بچه ماهی در سد علی کله دزفول


رییس اداره شیلات دزفول از رهاسازی 400 هزار قطعه انواع بچه ماهی در پایین دست سد تنظیمی علی کله دزفول خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس اداره شیلات دزفول از رهاسازی 400 هزار قطعه انواع بچه ماهی در پایین دست سد تنظیمی علی کله دزفول خبر داد.

بهروز قوامی فر در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای حفظ و بازسازی ذخایر آبزیان و توسعه اشتغال پایدار جوامع محلی در حوزه صید و صیادی، 400 هزار قطعه انواع بچه ماهی گونه کپور و ماهیان بومی در پایین دست سد تنظیمی علی کله دزفول رهاسازی شد.

وی با اشاره به اینکه شیلات خوزستان در یک برنامه مدون هر ساله اقدام به بازسازی و حفاظت از ذخایر طبیعی آبزیان در تالاب ها، رودخانه ها و دریاچه پشت سدها می کند، افزود: سد تنظیمی علی کله دزفول نیز یکی از جاذبه های گردشگری استان به شمار می رود و مکان مناسبی برای علاقه مندان به ماهیگیری تفریحی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اداره کل شیلات خوزستان در راستای حفظ ذخایر ژنتیکی اکوسیستم های آبی، امنیت غذایی و تثبیت اشتغال صیادان هرساله نسبت به تولید انواع کپور ماهیان فیتوفاگ و بیگ هد، گونه های بنی، برزم، گطان، عنزه و شیربت در مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی ماهیان بومی و گرمابی شهید ملکی اهواز و مرکز تکثیر ماهیان بومی سوسنگرد اقدام کرده و سپس در منابع آبی استان رهاسازی می کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی 400 هزار قطعه بچه ماهی در سد علی کله دزفول

رهاسازی 400 هزار قطعه بچه ماهی در سد علی کله دزفول