مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 ساعت 03:202023-03-14ورزشي

آماده واگذاری ورزشگاه تختی خرم آباد به خیبر هستیم


معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: آماده ایم با توجه به شرایط قانونی که وجود دارد و از طریق کمیسیون ماده 27 ورزشگاه تختی خرم آباد را در اختیار تیم خیبر قرار دهیم.

- ایسنا/لرستان معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: آماده ایم با توجه به شرایط قانونی که وجود دارد و از طریق کمیسیون ماده 27 ورزشگاه تختی خرم آباد را در اختیار تیم خیبر قرار دهیم.

سیروس حسنوند در گفت وگو با ایسنا با اشاره به پروژه های ورزشی مجموعه ورزشی تختی خرم آباد اظهار کرد: خانه بوکس شهرستان خرم آباد در مجموعه ورزشگاه تختی قرار داشته که طی یک سال گذشته تخریب و بازسازی شده است.

وی ادامه داد: نزدیک شش میلیارد تومان برای ساخت این سالن بوکس هزینه شده و در اردیبهشت ماه 1402 جهت بهره برداری و استفاده ورزشکاران به هیئت بوکس تحویل داده می شود.

این مسئول گفت: سالن تیراندازی شهرستان خرم آباد نیز در مجاورت مجموعه تختی ساخته شده و حدود 400 میلیون تومان برای بهسازی آن هزینه شده که مورد بهره برداری قرار گرفته و در حال حاضر هیئت تیراندازی استان در حال بهره برداری از این مکان است.

حسنوند در خصوص زمین چمن این مجموعه نیز بیان کرد: چمن مجموعه ورزشی تختی خرم آباد با توجه به وضعیت کنونی نیاز به بهسازی دارد البته وضعیت کنونی به گونه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده واگذاری ورزشگاه تختی خرم آباد به خیبر هستیم

آماده واگذاری ورزشگاه تختی خرم آباد به خیبر هستیم