مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 11:002023-03-05سياسي

قزوین دیگر بهشت زمین خواران نیست


وضعیت استفاده از نیروهای جوان در استان قزوین تا مشکلات سیاسی از مهم ترین مسائل مطرح شده در نشست 4 ساعته استاندار قزوین با جوانان بود.

- مقام معظم رهبری در طول سال را دیدار با جوانان دانست.

پیاده سازی این مشی و این نگاه مهم در بدنه اجرایی کشور بدون شک نتایج بزرگی در پی دارد و دیدار بی واسطه با جوانان می تواند ثمرات زیادی را برای کشور به دنبال داشته باشد.

هفته جوان فرصتی شد تا اعلایی استاندار قزوین در دیداری بی واسطه با بیش از 200 جوان استان قزوین به گفت وگو نشسته و به صحبت های آنان پاسخ دهد.

در این دیدار که شنبه شب انجام شد و بیش از 4 ساعت به طول انجامید 50 جوان از طیف های مختلف سوالات خود را در حوزه های مختلف به صورت صریح با استاندار قزوین مطرح کردند.

مسائلی همچون درمان و سلامت، پروژه های عمرانی، مسائل سیاسی و انتصابات در استان و مسائل فرهنگی و آموزشی از مهم ترین دغدغه هایی بود که با استاندار قزوین مطرح شد.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین نیز در این جلسه با تأکید بر اینکه فلسفه برگزاری این نشست شنیدن دغدغه جوانان است اظهار کرد: امروز ما اینجا گرد هم نشستیم تا به مسائل مختلف از نگاه شما بپردازیم و پیگیر مسائلی باشیم که از دایره پیگیری ما مغفول مانده است و بدون شک صحبت های امروز شما در جهت گیری ها و تصمیم گیری های استان اثرگذار خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین دیگر بهشت زمین خواران نیست

قزوین دیگر بهشت زمین خواران نیست