مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اسفند 1401 ساعت 09:092023-03-09اقتصادي

طرح کالابرگ الکترونیکی در فارس اجرایی می شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس با اشاره به اجرای سراسری طرح کالابرگ الکترونیکی که همزمان با سراسر کشور در فارس آغاز شده، افزود: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، وحید خداپرست با اشاره به اجرای سراسری طرح کالابرگ الکترونیکی که همزمان با سراسر کشور در فارس آغاز شده، افزود: تعدادی از فروشگاه های زنجیره ای و کوچک استان مجهز به بارکدخوان و متصل به سامانه شده اند و پذیرای شهروندان در سراسر استان هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: در این طرح امکان خرید اعتباری 10 قلم کالای اساسی شامل ماست، شیر، پنیر، قند و شکر، ماکارونی، روغن مایع، برنج، مرغ و تخم مرغ تا سقف مبلغ یارانه خانوار یک ماه زودتر از تاریخ واریز نقدی فراهم شده است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی سبد مذکور 530 هزار تومان است، ولی سهم پرداختی مردم برای خرید 10 قلم کالا 235 هزار و 750 هزار تومان خواهد بود، افزود: با هر کارت بانکی که به نام سرپرست خانوار است می توانند خرید خود را انجام دهند و نیاز نیست که حتماً کارت یارانه به همراه داشته باشند.

خداپرست استفاده از اعتبار کالابرگ الکترونیکی را کاملا اختیاری دانست و گفت: یارانه هیچ کسی قطع نخواهد شد و خانوار ها می توانند یک ماه زودتر از مبلغ یارانه خودشان خرج کنند و چنانچه تمایل به خرید کالای الکتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کالابرگ الکترونیکی در فارس اجرایی می شود

طرح کالابرگ الکترونیکی در فارس اجرایی می شود