مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اسفند 1401 ساعت 19:202023-03-08سياسي

چرا تولد و ایام زندگی حضرت ولی عصر(عج) در کودکی مخفی بود؟


شخصیتی که خداوند متعال برای آینده جهان ذخیره کرده است تا عدالت و توحید را در تمام زمین گسترده کند و ظلم را از تمام زمین برطرف کند تولدشان پنهانی است تا دشمنان ایشان را از بین نبرند.

- چرا تولد و ایام زندگی حضرت ولی عصر(عج) در کودکی مخفی بود؟ ایسنا/قم کارشناس مهدویت گفت: شخصیتی که خداوند متعال برای آینده جهان ذخیره کرده است تا عدالت و توحید را در تمام زمین گسترده کند و ظلم را از تمام زمین برطرف کند تولدشان پنهانی است تا دشمنان ایشان را از بین نبرند.

حجت الاسلام مجتبی کلباسی 17 اسفند در سخنرانی حرم حضرت معصومه (س) با طرح این سوال که چرا تولد و ایام زندگی حضرت ولی عصر(عج) در کودکی مخفی بود، عنوان کرد: موضوع مهدویت یک موضوع قرآنی و دینی است و برای کسی که ایمان به قرآن و اسلام دارد قابل طرح است ولی اگر کسی به قرآن، انبیا، اولیا و اوصیای الهی ایمان ندارد نوبت به مهدویت نمی رسد.

وی با اشاره به شخصیت هایی که در قرآن ذکر شده اند و تولد و زندگی شان در نوعی از غیبت و همراه با حوادث شگفت بوده است، اظهار کرد: بسیاری از شخصیت های الهی مسأله مخفی بودن برایشان مطرح بوده است و مخفی بودن حضرت مهدی (عج) یک امر استثنایی نیست.

وی ادامه داد: حضرت موسی (ع) که بارها در قرآن راجع به ایشان سخن گفته شده است دوران حملشان در رحم مادر و دوران کودکی و جوانی شان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا تولد و ایام زندگی حضرت ولی عصر(عج) در کودکی مخفی بود؟

چرا تولد و ایام زندگی حضرت ولی عصر(عج) در کودکی مخفی بود؟