مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اسفند 1401 ساعت 15:402023-03-19سياسي

راه اندازی ستاد گردشگری استقبال از مسافران نوروزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21؛ محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید، گفت: - واحد گردشگری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 با توجه به فرارسیدن ایام نوروز و با هدف استقبال از مسافرین نوروزی پایتخت، اقدام به برپایی ستاد گردشگری از 28 اسفند 1401 تا 13 فروردین 1402 خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21؛ محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید، گفت: برنامه های اجرایی این معاونت در ایام نوروز با مشارکت تمامی ادارات، نواحی سه گانه و مدیریت محله ها اجرایی خواهد شد.

شهردار منطقه 21 افزود: استقرار محل های اسکان مسافران نوروزی در بوستان حضرت خدیجه (س) و شهرک غزالی با عنوان مهمان نواز در بهار ایران، برپایی ایستگاه های اطلاع رسانی و توزیع بسته های گردشگری در چهار بوستان شاخص منطقه 21 از جمله حضرت خدیجه (س)، نیلوفر، نرگس و استقلال از مهم ترین اقدامات اجرایی است.

پوریافر تاکید کرد: توزیع پیک نوروزی کودک با مفاهیم فرهنگی، برپایی برنامه نوروزخوانی در مدح بهار طبیعت و ذکر مفاهیم مذهبی، اعزام شهروندان به تور های تهرانگردی روزانه و شبانه در تهران، گشت وگذار با روزه اولی ها و بازدید از موزه ها همراه با افطاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی ستاد گردشگری استقبال از مسافران نوروزی

راه اندازی ستاد گردشگری استقبال از مسافران نوروزی