مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 10:462023-03-06سياسي

هوشمندسازی دفاتر اسناد رسمی به صورت خودجوش پیگیری شود


رییس کانون سردفتران و دفتریاران کشور گفت: باید هوشمندسازی امور دفاتر را خودجوش پیگیری کنیم تا به مرحله ای برسیم که همه اتفاقات به صورت الکترونیکی رخ دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خندانی صبح دوشنبه در مراسم اختتامیه اسکن اسناد ثبتی دفاتر ثبت اسناد با بیان اینکه کانون سردفتران استان اصفهان از قدیم بسیار پرتلاش، پیشقدم، پیگیر و مطالبه گر بوده است، اظهار داشت: تقدیر از پیشکسوتان در جامعه ما کمرنگ شده که امیدوارم این سنت تقدیر که اکنون در اصفهان اتفاق افتاده، در همه کانون ها و استان ها نیز تکرار شود.

وی افزود: هنگام بررسی قانون دفاتر اسناد رسمی و ارائه طریق در اصلاح قانون زحمات زیادی صرف شد که بخش بزرگی از آن مرهون زحمات و تلاش های استاد یاوری بود.

در تمام این سال ها تعداد آرای برگشته به استان که توسط آقای یاوری داده می شد، بسیار کم بود و اگر هم تغییر در آن رخ می داد براساس ماده 37 و 38 قانون مجازات اسلامی و با توجه به شرایط و سوابق انتظامی، بدون آنکه خدشه ای در رأی نهایی ایجاد شود، تخفیف اعمال می شد.

رییس کانون سردفتران و دفتریاران کشور اضافه کرد: به زودی ماده 65 نیز مورد بررسی جدی قرار می گیرد تا بتوان به وسیله آن برخورد با تخلفات سردفتران از بازرسی تا دیوان عدالت اداری را به صورت منسجم دید که نیاز داریم در این مسیر نیز از ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی دفاتر اسناد رسمی به صورت خودجوش پیگیری شود

هوشمندسازی دفاتر اسناد رسمی به صورت خودجوش پیگیری شود