مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 09:132023-03-05سياسي

چرا دشمن توان مقابله با تجهیزات راهبردی ایران را ندارد؟


نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در کنار دستیابی به توان تولید تجهیزات پیشرفته، توانسته اند با طراحی و ساخت پایگاه های زیرزمینی به یک توان راهبردی در حوزه پدافند و آفند دست یابند.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: ظهر 18 بهمن ماه امسال بود که ارتش جمهوری اسلامی ایران در آستانه 19 بهمن ماه روز نیروی هوایی ارتش از دستاورد جدیدی با نام پایگاه هوایی راهکنشی عقاب 44 رونمایی کرد.

طبق تصاویر منتشر شده از این پایگاه، ترکیبی از انواع جنگنده ها و پهپادها در این پایگاه حضور دارند و ترکیب این دو یعنی ارتقای چندبرابری توان ارتش در عرصه هوایی.

    پایگاه عقاب 44   ماجرا وقتی شکل حساس تری به خود می گیرد که با نگاهی به گذشته و روزهای ابتدایی امسال، شاهد بودیم که ارتش از یک پایگاه زیرزمینی پهپادی با نام 313 نیز رونمایی کرد؛ پایگاهی با طیف گسترده ای از پهپادها با وظایف و ابعاد مختلف.

و هنگامی که این دو پایگاه با یکدیگر ترکیب شوند، یک توان عظیم هوایی را در بُعد هجوم به دشمن فراهم می کنند.

  پایگاه راهبردی 313   چند روز پس از انتشار تصاویر پایگاه هوایی عقاب 44 ، بار دیگر توان و قدرت دفاعی و نظامی کشور به رخ دشمنان کشیده شد و در کنار آن این سوال مطرح شد که آیا دشمنان توان مقابله با تجهیزات قدرتمند دفاعی ایران را دارند؟   چتر نامریی بر فراز ایران و هزاران ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا دشمن توان مقابله با تجهیزات راهبردی ایران را ندارد؟

چرا دشمن توان مقابله با تجهیزات راهبردی ایران را ندارد؟