مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 09:302023-03-13دانش

پذیرش 129 مقاله در نخستین کنفرانس ملی مدیریت و کارآفرینی در مکتب شهید سلیمانی


از بیش از 50 شهر و 12 استان کشور برای این کنفرانس مقاله ارسال شده بود که تعداد 129 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه آزاد کرمان گفت: از بیش از 50 شهر و 12 استان کشور برای این کنفرانس مقاله ارسال شده بود که تعداد 129 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.

دکترعلیرضا منظری توکلی در اولین کنفرانس ملی مدیریت و کارآفرینی در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت محرومیت زدایی در منطقه جازموریان اظهار کرد: هدف از برگزاری این کنفرانس محرومیت زدایی از منطقه جازموریان، کار علمی در مکتب شهید سلیمانی و شناساندن چهره ای جدید از حاج قاسم به عنوان کار آفرین و مدیر است.

وی با تجلیل از شخصیت شهید سردارحاج قاسم سلیمانی بیان کرد: دانشگاه در مسیر انقلاب اسلامی بر خود تکلیف دانسته و می داند تا اشاعه دهنده مکتب این شهید عزیز باشد.

رییس دانشگاه آزاد کرمان افزود: کنفرانس ملی مدیریت و کارآفرینی به همت مجموعه دانشگاه آزاد و انجمن علمی مدیریت دولتی این دانشگاه شکل گرفت و در ادامه حمایت ارزنده کمیته امداد و جهاد دانشگاهی استان را داشتیم.

منظری توکلی شهید سلیمانی را نمونه ای بارز از تربیت یافتگان مکتب اسلام و الگویی موفق برای مدیران، کارکنان در دستگاه های دولتی و برای جوانان دانست و به ذکر خدمات ارزشمند این شهید پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 129 مقاله در نخستین کنفرانس ملی مدیریت و کارآفرینی در مکتب شهید سلیمانی

پذیرش 129 مقاله در نخستین کنفرانس ملی مدیریت و کارآفرینی در مکتب شهید سلیمانی