مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 06:502023-03-04بين الملل

ماموریت آمریکایی گروسی/ پایان سیاسی کاری یا ادامه اتهام زنی؟


رافائل گروسی در طول مدیریت خود به کرات ثابت کرده از آژانس به نفع رژیم آمریکا سوءاستفاده می کند، بنابراین سفرش در چنین شرایطی به تهران، با چراغ سبز آمریکا قابل تحلیل است.

- خبرگزاری مهر ، گروه سیاست، تازه ترین وجه راهبرد تفرقه انگیز آمریکا مربوط به اغتشاشات اخیر است که بخش عمده ای از سرویس های جاسوسی را به خط کرده بود تا با ایجاد بحران در تهران، نفع مادی خود را در پای میز مذاکره تأمین سازد، به طوری که به محض شعله ور شدن اغتشاشات، فتیله مذاکرات را پایین کشید و اروپا دیگر طرف برجامی از آنجایی که مسلوب الاختیار است، به این راهبرد جدید آمریکا تمکین کرد.

اما ظاهراً آمریکا فراموش کرده است ملت ایران بازی حاصل جمع صفر را به هیچ وجه نمی پذیرند و اجازه نمی دهند آمریکا وارد مسیری شود که آورده ای یک طرفه برای خودشان داشته باشد.

ایران یک بار در موضوع برجام این مهم را تجربه کرد و برای چندمین بار مشخص شد آمریکا صرفاً به دنبال منفعت یک طرفه است و نمی شود به آن اعتماد کرد، بنابراین اگر اعتراض و گله ای هم در داخل است، که وجود دارد، باید صرفاً در داخل کشور حل وفصل شود.

بنابراین آگاهی و بصیرت عمیق ملت ایران در راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن تجلی یافت و بار دیگر نقشه آمریکا و دنباله روهای داخلی و بیرونی اش نقش بر آب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت آمریکایی گروسی/ پایان سیاسی کاری یا ادامه اتهام زنی؟

ماموریت آمریکایی گروسی/ پایان سیاسی کاری یا ادامه اتهام زنی؟