مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 10:052023-03-06فرهنگي

نویسندگان آمریکا هم به «همه چیز همه جا» جایزه دادند


جایزه اصلی انجمن نویسندگان آمریکا در سال 2023 به فیلم «همه چیز همه جا به یکباره» رسید تا این فیلم به موفقیت خود در فاصله یک هفته تا جوایز اسکار ادامه بدهد.

- جایزه اصلی انجمن نویسندگان آمریکا در سال 2023 به فیلم همه چیز همه جا به یکباره رسید تا این فیلم به موفقیت خود در فاصله یک هفته تا جوایز اسکار ادامه بدهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسکرین، مراسم سالانه جوایز انجمن نویسندگان آمریکا برگزار شد و فیلم همه چیز همه جا به یکباره به نویسندگی و کارگردانی دنیل کوآن و دنیل شاینرت موفق به دریافت جایزه اصلی بهترین فیلمنامه اصلی شد تا در فاصله یک هفته به برگزاری نود و پنجمین دوره جوایز سینمایی اسکار، به موفقیت دیگری دست یابد.

این فیلم در جوایز اسکار پیش رو در 11 شاخه از جمله بهترین فیلمامه اصلی نامزد دریافت جایزه است.

فابلمن ها نوشته استیون اسپیلبرگ و تونی کوشنر ، منو نوشته ست ریس و ویل تریسی ، نَه از جردن پیل و تار از تاد فیلد ، دیگر نامزدهای بهترین فیلمنامه اصلی در جوایز انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) بودند.

در شاخه بهترین فیلمنامه اقتباسی هم فیلم حرف های زنانه با فیلمنامه ای از سارا پولی در رقابت با فیلم های تاپ گان: ماوریک ، پلنگ سیاه: واکانادا برای همیشه ، پیاز شیشه ای: رمز و راز چاقو و او گفت موفق به دریافت جایزه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نویسندگان آمریکا هم به «همه چیز همه جا» جایزه دادند

نویسندگان آمریکا هم به «همه چیز همه جا» جایزه دادند