مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اسفند 1401 ساعت 13:152023-03-16سياسي

فناوری و نوآوری 2 عامل مهم در توسعه و رونق حوزه گردشگری کرمانشاه


رییس پارک علم و فناوری کرمانشاه با اشاره به ظرفیت های حوزه گردشگری از فناوری و نوآوری به عنوان 2 عامل مهم در توسعه و رونق حوزه گردشگری کرمانشاه یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیامک آزادی ظهر پنجشنبه در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره نوآوری در گردشگری که با حضور استاندار و جمعی از مسئولین در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: درآمدسازی و اشتغالزایی از جمله ظرفیت های گردشگری است که بر همین اساس به منظور بهره مندی از ظرفیت ها برای توسعه و پیشرفت استان باید استفاده شود.

وی افزود: با توجه به تأکیدات استاندار و سنجش های انجام شده برای دسترسی به راه حل به منظور توسعه و اشتغالزایی استان به عنوان 2 مسئله مهم دریافت شد که گردشگری یکی از مهمترین بحث برای این امر است.

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با اشاره به اینکه زیرساخت های لازم برای بهره برداری از ظرفیت های گردشگری باید فراهم شود، تصریح کرد: علاوه بر آماده سازی زیرساختی در حوزه گردشگری نیازمند نگاه بین بخشی و همکاری همه جانبه دستگاه های مربوطه به شکل یک مجموعه هماهنگ خواهیم بود.

آزادی با تاکید بر اینکه حوزه گردشگری در استان کرمانشاه در استان کرمانشاه با چالشی هایی رو به رو است، گفت: یکی از راه های رفع چالش ها در این حوزه، فناوری است که در گام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فناوری و نوآوری 2 عامل مهم در توسعه و رونق حوزه گردشگری کرمانشاه

فناوری و نوآوری 2 عامل مهم در توسعه و رونق حوزه گردشگری کرمانشاه