مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 19:502023-03-06سياسي

شورای شهر پیگیر مطالبات شهروندان و کارکنان در مناطق 22 گانه است


کمیته نظارت و حقوق شهروندی شورا پیگیر مطالبات شهروندان و کارکنان در مناطق 22 گانه است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی اقراریان امروز در شهرداری منطقه 16 گفت: تمامی بازدیدها و ملاقات های خود را از نماز خانه ها و مساجد محلات شروع و به پایان می رسانیم و اعتقاد داریم که مسئولین و مدیران باید بی واسطه و بدون بروکراسی های اداری با کارکنان و شهروندان در فضاهای معنوی که در مساجد و نماز خانه ها وجود دارد می توانند با آحاد مردم ارتباط برقرار و معضلات آنها را به بهتر شکل ممکن مرتفع سازند.

وی در ادامه گفت: رسالت و وظیفه اصلی ما به عنوان عضو شورای اسلامی شهر تهران و خادم مردم، این است تا در کنار و همراه مردم باشیم و این کوچک ترین وظیفه نمایندگی ما است.

اقراریان در ادامه در جمع شورای معاونین منطقه 16 گفت: سرعت خدمت رسانی را باید به بهترین شکل افزایش بدهیم به دلیل اینکه از گذشته عقب افتادگی های زیادی وجود دارد و بروکراسی های زائد را کنار بگذاریم تا شهروندان خدمت رسانی ها این دوره مدیریت شهری را لمس کنند و از عملکرد مدیریت شهری رضایت داشته باشند.

وی در ادامه اظهار داشت: یکی دیگر از علل حضور در سطح مناطق این است تا از نزدیک معضلات و مشکلات را پیگیری کنیم و در خصوص حریم راه آهن که دغدغه اصلی مردم منطقه است همین امروز مستقیم با وزیر راه و شهرسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر پیگیر مطالبات شهروندان و کارکنان در مناطق 22 گانه است

شورای شهر پیگیر مطالبات شهروندان و کارکنان در مناطق 22 گانه است