مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اسفند 1401 ساعت 11:452023-03-07سياسي

کارگاه های صنایع دستی لالجین از پرداخت مالیات معاف شدند


با حمایت های استاندار همدان بخش عمده ای از مشکل مالیات کارگاه های صنایع دستی لالجین حل شد و این کارگاه ها با داشتن شرایط لازم از پرداخت مالیات معاف شدند.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان بهار گفت: با حمایت های استاندار همدان بخش عمده ای از مشکل مالیات کارگاه های صنایع دستی لالجین حل شد و این کارگاه ها با داشتن شرایط لازم از پرداخت مالیات معاف شدند.

روح الله نباتی در شورای اداری بخش لالجین، افزود: حرکت جمعی و نزدیکی و همکاری و همیاری دستگاه ها و ادارات مختلف و تیم جوان مدیریتی و اجرایی در شهرستان بهار در کنار حمایت های ائمه جمعه موجب شده وضعیت خوبی در خدمت رسانی به مردم شهرستان داشته باشیم.

️وی اظهار کرد: همه مدیران اجرایی موظف هستند با پیگیری مشکلات مردم در جذب بودجه از استان و وزارتخانه ها کوشا باشند و درآمدزایی را با جذب سرمایه گذار لحاظ کنند.

نباتی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم مهاجران در ردیف مناطق محروم کشور دسته بندی شود تا برای کمک به توسعه و پیشرفت آن از درآمدهای کلان ملی به صورت ردیف بودجه مشخص اختصاص یابد.

️فرماندار شهرستان بهار خاطرنشان کرد: در بخش لالجین با همه زحمات صورت گرفته مشکلاتی نیز وجود دارد که با تلاش دستگاه های اجرایی و پشتیبانی و حمایت بخشداری و فرمانداری در اسرع وقت حل خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه های صنایع دستی لالجین از پرداخت مالیات معاف شدند

کارگاه های صنایع دستی لالجین از پرداخت مالیات معاف شدند