مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 12:352023-03-12اقتصادي

موافقت شورایی ها با افزایش 25 درصدی نرخ بلیت مترو برای 1402


عضای شورای شهر تهران صبح امروز بررسی لایحه نرخ بهای خدمات در سال 1402 در بخش حمل و نقل عمومی را روی میز بررسی قرار دادند و در نهایت با افزایش 25 درصدی نرخ بلیت مترو موافقت کردند.

- عضای شورای شهر تهران صبح امروز بررسی لایحه نرخ بهای خدمات در سال 1402 در بخش حمل و نقل عمومی را روی میز بررسی قرار دادند و در نهایت با افزایش 25 درصدی نرخ بلیت مترو موافقت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جعفر تشکری هاشمی در جریان بررسی این لایحه گفت: امروز باید نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس را بررسی کنیم که به عنوان شروع کار نرخ کرایه مترو را در دستور کار قرار می دهیم.

وی با بیان اینکه بر اساس این لایحه نرخ ها از اول اردیبهشت 1402 عملیاتی می شود، اظهار کرد: مدل نرخ گذاری در مترو اینگونه است که یک ورودی برای مسافران پیش بینی می شود و بر اساس کیلومتر پیمایش کرایه تعیین می شود که در این مدل برای ساعات پیک و غیر پیک مبالغ متفاوت است و همچنین مبالغ کرایه برای افرادی که بلیت را به صورت حضوری و یا الکترونیک می خرند نیز متفاوت است.

بر این اساس اگر شهروندان بلیت مترو را از سامانه تهران من و یا دیگر سامانه های الکترونیک خریداری کنند 10 درصد از مبلغ کلی بلیت کم می شود و اگر مسافر در ساعت غیر پیک سفر داشته باشد 15 درصد مبلغ کرایه کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت شورایی ها با افزایش 25 درصدی نرخ بلیت مترو برای 1402

موافقت شورایی ها با افزایش 25 درصدی نرخ بلیت مترو برای 1402