مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 23:052023-03-12سياسي

افتتاح 5 موزه دفاع مقدس کشور در خرداد آینده


معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار از افتتاح موزه های دفاع مقدس استان های گیلان، گلستان، قزوین، زنجان و لرستان خبر داد و افزود: این موزه ها به طور همزمان در سوم خرداد ماه 1402 به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/گیلان معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار از افتتاح موزه های دفاع مقدس استان های گیلان، گلستان، قزوین، زنجان و لرستان خبر داد و افزود: این موزه ها به طور همزمان در سوم خرداد ماه 1402 به بهره برداری می رسد.

علی اصغر جعفری در حاشیه بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گیلان، با بیان اینکه در حال حاضر 23 باغ موزه دفاع مقدس در سطح استان ها افتتاح شده است، اظهار کرد: سال آینده پنج موزه دفاع مقدس در پنج استان افتتاح می شود.

وی از افتتاح موزه های دفاع مقدس استان های گیلان، گلستان، قزوین، زنجان و لرستان خبر داد و افزود: با سخنرانی رییس جمهور این موزه ها به طور همزمان در سوم خرداد ماه 1402 به بهره برداری می رسد.

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور با بیان اینکه بناست تا سال 1404 مجموعا 37 باغ موزه دفاع مقدس در سطح کشور داشته باشیم، اضافه کرد: مدیریت عالی استان گیلان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام دارد.

جعفری با اشاره به پیشرفت 80 درصدی فاز نخست باغ موزه دفاع مقدس گیلان، عنوان کرد: فاز نخست مرکز فرهنگی و موزه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 5 موزه دفاع مقدس کشور در خرداد آینده

افتتاح 5 موزه دفاع مقدس کشور در خرداد آینده