مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اسفند 1401 ساعت 08:502023-03-18حوادث

42 دوربین نظارتی در راه های گلستان فعال است


رییس پلیس راه گلستان از آمادگی پلیس راه برای استقبال از مسافران نوروزی خبر دا و گفت: 42 دستگاه دوربین نظارتی در سطح راه های استان فعال است.

- ایسنا/گلستان رییس پلیس راه گلستان از آمادگی پلیس راه برای استقبال از مسافران نوروزی خبر دا و گفت: 42 دستگاه دوربین نظارتی در سطح راه های استان فعال است.

سرهنگ محمود شهرکی صبح امروز شنبه 27 اسفند در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در شرایط فعلی دو محور گلوگاه به گرگان و گرگان به علی آبادکتول از لحاظ ترافیکی پرحجم است البته محور گرگان به علی آبادکتول یکی از محورهای پرتردد کشوری محسوب شده و فراوانی تصادفات جاده ای نیز در این محور بالا است.

وی افزود: با توجه به اینکه مناطق مسکونی در دو طرف راه در محور گرگان به علی آبادکتول واقع است رانندگان هنگام عبور از این مناطق سرعت مطمئنه را رعایت کنند تا شاهد جان باختگان ناشی از سوانح جاده ای نباشیم.

رییس پلیس راه گلستان با بیان اینکه در طرح نوروزی 1400، 24 نفر در جاده های گلستان بر اثر سوانح رانندگی جان باختند، بیان کرد: از این تعداد 6 نفر عابران پیاده و پنج نفر راکبان موتورسیکلت بودند و متأسفانه اکثر کاربران ترافیکی جان باخته گلستانی بوده اند.

شهرکی با اشاره به اینکه نوروز سال گذشته بیشترین تصادفات در استان در محورهای فرعی استان رخ داد، یادآور شد: شعار ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

42 دوربین نظارتی در راه های گلستان فعال است

42 دوربین نظارتی در راه های گلستان فعال است