مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 08:002023-03-06اجتماعي

دوشنبه ای گرم همراه با ورزش باد در مازندران/ هشدار وقوع آتش سوزی در جنگل


معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: امروز شاهد افزایش محسوس دما به ویژه در دامنه ها و ارتفاعات با وزش باد گرم نسبتا شدید هستیم که کل استان را دربرمی گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، احمد اسدی معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران امروز درباره وضعیت جوی آسمان مازندران، اظهار کرد: شکل گیری و تقویت جریانات گرم جنوبی روز دوشنبه 15 اسفند  شاهد  افزایش محسوس دما ( بین 5 تا 10 درجه، به ویژه در دامنه ها و ارتفاعات با وزش باد گرم نسبتا شدید هستیم که کل استان را دربرمی گیرد.

  وی با هشدار افزایش پتانسیل آتش سوزی و احتمال ریزش سنگ در محورهای کوهستانی، افزود: احتیاط در تردد محورهای کوهستانی به ویژه محور هراز و کندوان، اجتناب از روشن کردن آتش در مراتع و عرصه های جنگلی  و رها کردن آن، بکارگیری دستگاه های تهویه هوا در گلخانه ها و مرغداری ها، پرهیز از فعالیت های کوهنوردی و سایر اقدامات پیشگیرانه مورد تاکید است.

  معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران با اشاره به تغییر جهت جریانات از گرم جنوبی به غربی سرد از دوشنبه شب 15 تا اواخر روز سه شنبه 16 اسفند، تصریح کرد: در این مدت شاهد کاهش محسوس دما بین 7 تا 14 درجه، وزش باد نسبتا شدید تا شدید موقتی، در مناطق غربی و به ویژه ارتفاعات با بارندگی ، پدیده مه و در مناطق کوهستانی غر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوشنبه ای گرم همراه با ورزش باد در مازندران/ هشدار وقوع آتش سوزی در جنگل

دوشنبه ای گرم همراه با ورزش باد در مازندران/ هشدار وقوع آتش سوزی در جنگل