مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 08:502023-03-05ورزشي

تقدیر کمیته اجرایی موی تای آسیا از نایب رییس ایرانی


کمیته اجرایی فدراسیون آسیایی موی تای در جلسه آنلاین خود از جواد نصیری نایب رییس ایرانی این فدراسیون بواسطه نقش تاثیرگذار در رویدادهای مختلف تقدیر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه اعضاء کمیته اجرایی فدراسیون آسیایی موی تای FAMA به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد و جواد نصیری به عنوان نایب رییس این فدراسیون در جلسه مذکور شرکت کرد.

در این نشست که به ریاست عبدالله سعید النیادی از امارات، در حاشیه مسابقات موی تای کشورهای عربی به میزبانی ابوظبی تشکیل شد.

در ابتدای جلسه گزارشی از فعالیت های فدراسیون بین المللی موی تای توسط استفان فوکس دبیرکل فدراسیون جهانی و نایب رییس گایسف ارائه شد و سپس اعضاء کمیته اجرایی آسیا در مورد رویدادهای آتی این تشکیلات از جمله مسابقات جهانی بزرگسالان 2023 به میزبانی کشور تایلند، رقابت های جوانان جهان در ترکیه، بازی های هنرهای رزمی و داخل سالن آسیا 2023 و همچنین برنامه ریزی برای اجرای پروژه های آموزشی با هدف توسعه موی تای و به روزرسانی دانش فنی اعضاء تحت پوشش این رشته در نقاط مختلف جهان، بحث و تبادل نظر کردند.

در بخشی از این جلسه، فوکس با تشریح سیاست های ایفما در کنترل دوپینگ و همکاری کامل با آژانس جهانی مبارزه با دوپینگ WADA، بر ضرورت تبعیت و آشنایی مربیان، داوران، قهرمانان و هنرجویان موی تای با قوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر کمیته اجرایی موی تای آسیا از نایب رییس ایرانی

تقدیر کمیته اجرایی موی تای آسیا از نایب رییس ایرانی