مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 19:542023-03-04دانش

توانمندسازی زیرساخت های دانشگاهی با ظرفیت های وقف


مشاور وزیر و دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر استفاده از ظرفیت خیرین در توانمندسازی زیرساخت های دانشگاهی بر شبکه سازی ظرفیت خیرین منطقه ای تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مصطفی زمانیان مشاور وزیر و دبیر ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در نخستین نشست بنیاد حامیان دانشگاه های منطقه هشت کشور که در دانشگاه باهنر کرمان برگزار شد، وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت خیرین در توانمندسازی زیرساخت های دانشگاهی بر شبکه سازی ظرفیت خیرین منطقه ای تاکید کرد و گفت: باید به گونه ای عمل شود که اگر قرار است منابعی پای کار حوزه اجتماعی و توسعه زیرساخت های آموزش عالی بیاید، مشخص کنیم اولویت با کدام دانشگاه است و نگاه قشری گرایی، منطقه گرایی و مدیرگرایی را برداریم.

زمانیان با اشاره به ساخت دانشگاه در کرمان توسط مهندس افضلی پور، بیان کرد: اگر روزی یک افضلی پور پیدا می شود که پولش را به کرمان می آورد، در حالی که کرمانی نبوده است، ما هم باید یاد بگیریم که این گونه به اولویت های کشور نگاه کنیم.

وی همچنین با اشاره به اهدای جایزه سالیانه افضلی پور و میرحیدر در دانشگاه کرمان، این کار را یک سنت حسنه دانست و گفت: بخشی از ترویج، به یاد ماندن و نکوداشت نام این بزرگواران، بهانه هایی به نام جایزه است که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی زیرساخت های دانشگاهی با ظرفیت های وقف

توانمندسازی زیرساخت های دانشگاهی با ظرفیت های وقف