مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اسفند 1401 ساعت 21:422023-03-03حوادث

یار بازاریان خواهیم بود


فرماندار شهرستان کوه چنار با تاکید بر اینکه حل مشکل آسیب دیدگان کسبه پاساژ آریا از اولویت های این فرمانداری است، گفت: تمام توان خود را برای حل مشکل این کسبه ها به کار خواهیم بست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سید محمود هاشمی در جلسه مدیریت بحران این شهرستان که به دنبال وقوع آتش سوزی در 37 باب مغازه این شهرستان رخ داد، اظهار داشت: این جلسه به منظور ارزیابی و بررسی های اولیه حادثه ناگوار و غیرمترقبه آتش سوزی پاساژ آریا برگزار شده است تا با همفکری و یاری اعضا بتوانیم با تدابیر حمایتی در حل مشکل کسبه که خسارت سنگینی به آنان وارد شده تلاش و پیگیری لازم صورت گیرد.

فرماندار کوه چنار با اشاره به اینکه با وقوع این حادثه آتش سوزی از تمام ظرفیت های شهرستان و شهرستان های همجوار و همکاری مردم برای مهار و خاموش کردن آتش استفاده شد، بیان کرد: از بین رفتن حاصل دسترنج کسبه پاساژ در چند ساعت موجب ناراحتی همه شده و برطرف کردن مشکل آنان از اولویت های مسئولان این شهرستان است.

وی همچنین در دیدار جمعی از کسبه پاساژ آریا قائمیه که با حضور امام جمعه در فرمانداری صورت گرفت با اشاره با آغاز پیگیری قضایی در مورد این حادثه گفت: در صورت احراز قصور، تقصیر و یا ترک فعل احتمالی افراد یا مسئولان برخورد قانونی در دستور کار است و دادستان شهرستان موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یار بازاریان خواهیم بود

یار بازاریان خواهیم بود