مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 14:152023-03-06فرهنگي

کتاب «شبه جنبش های معنوی» منتشر شد


کتاب «شبه جنبش های معنوی (درآمدی بر پیشگیری و رهاسازی)» اثر حمیدرضا مظاهری سیف است که در پژوهشکده اخلاق و معنویت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه و به همت نشر این پژوهشگاه منتشر شد.

- کتاب شبه جنبش های معنوی (درآمدی بر پیشگیری و رهاسازی) اثر حمیدرضا مظاهری سیف است که در پژوهشکده اخلاق و معنویت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه و به همت نشر این پژوهشگاه منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب شبه جنبش های معنوی (درآمدی بر پیشگیری و رهاسازی) اثر حمیدرضا مظاهری سیف است که در پژوهشکده اخلاق و معنویت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه و به همت نشر این پژوهشگاه در 300 صفحه به چاپ رسید.

شبه جنبش های معنوی که با نام جنبش های دینی جدید شناخته می شوند، دارای آسیب های متعددی هستند، امروزه برای ادیان بزرگ اسلام و مسیحیت و برخی جامعه شناسان و روان شناسان به صورت یک مسئله اجتماعی فراگیر درآمده اند.

هر جا ردی از شبه جنبش های معنوی دیده می شود، مسئله شیوه مواجهه با افرادی که در معرض این جریان ها هستند نیز به میان می آید.

مواجهه مؤثر با بازدارنده روشی حساب شده از مداخلات منظم و هدف دار است که از گرایش افراد به شبه جنبش های معنوی پیشگیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «شبه جنبش های معنوی» منتشر شد

کتاب «شبه جنبش های معنوی» منتشر شد