مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 اسفند 1401 ساعت 10:552023-03-05سياسي

تاکید القاصی بر ایجاد وحدت رویه در تعیین تکلیف خودروهای توقیفی


رییس کل دادگستری استان تهران بر ضرورت تهیه و تدوین یک دستورالعمل به منظور ایجاد وحدت رویه در فرایند پذیرش و تعیین تکلیف خودروهای توقیفی مرتبط با پرونده های مواد مخدر تاکید کرد.

- رییس کل دادگستری استان تهران بر ضرورت تهیه و تدوین یک دستورالعمل به منظور ایجاد وحدت رویه در فرایند پذیرش و تعیین تکلیف خودروهای توقیفی مرتبط با پرونده های مواد مخدر تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست بررسی وضعیت خودروهای توقیفی مرتبط با پرونده های مواد مخدر در استان تهران با حضور علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران، علی صالحی دادستان تهران، عباس جوهری معاون استاندار تهران، یحیی جعفری رییس کل محاکم عمومی و انقلاب تهران، فرماندهان انتظامی، معاونان قضایی رییس کل، دادستان های حوزه های قضایی استان تهران و مسئولان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سالن ولایت دادگستری کل استان تهران تشکیل شد.

علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران با گرامی داشت ایام و اعیاد شعبانیه به فضیلت های این ماه اشاره کرد و گفت: در احادیث و روایات مختلف برای ماه مبارک شعبان جایگاه بزرگ و پر فضیلتی ترسیم شده که بر همین اساس ضرورت دارد هر کس در هر جایگاهی که قرار دارد از فضیلت های این ماه بهره کافی و وافی را ببرد تا پس از آن آماده حضور در ماه مبارک رمضان و مهمانی خداو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید القاصی بر ایجاد وحدت رویه در تعیین تکلیف خودروهای توقیفی

تاکید القاصی بر ایجاد وحدت رویه در تعیین تکلیف خودروهای توقیفی