مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اسفند 1401 ساعت 17:102023-03-16حوادث

دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در عملیات ضربتی پلیس ملایر


فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری سه نفر اراذل و اوباش سابقه دار و از عاملان درگیری دسته جمعی در شهرستان ملایر توسط ماموران کلانتری 12 شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری سه نفر اراذل و اوباش سابقه دار و از عاملان درگیری دسته جمعی در شهرستان ملایر توسط ماموران کلانتری 12 شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزییات این خبر گفت: به دنبال وقوع درگیری دسته جمعی در یکی از تالارهای شهرستان بلافاصله چندین اکیپ از کلانتری 12، یگان امداد و پلیس های تخصصی در محل حاضر می شوند.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که درگیری طایفه ای و خانوادگی بوده که در اثر این درگیری، دو نفر مجروح و به بیمارستان اعزام و ضاربین متواری می شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات و به کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی سه نفر از عوامل درگیری و ضاربین را که از اراذل و اوباش سابقه دار بودند، شناسایی و در چند عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

ساکی با بیان اینکه امنیت و آسایش شهروندان جزء اولویت های اصلی پلیس بوده است، اظهار کرد: پلیس با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی و هنجارشکنان برابر قانون برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در عملیات ضربتی پلیس ملایر

دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در عملیات ضربتی پلیس ملایر