مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اسفند 1401 ساعت 21:212023-03-20حوادث

مصدومیت 60 نفر در 3 روز نخست طرح نوروزی گلستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، قاسم غریب آبادی عصر امروز در بازدید از کمپ های نوروزی جمعیت هلال احمر در گرگان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از تاریخ 25 اسفندماه طرح نوروزی آغاز شد و تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: از آغاز طرح نوروزی تا 28 اسفندماه یعنی روز گذشته به 35 حادثه جاده ای، شهری، صنعتی و کارگاهی امدادرسانی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: در مجموع در این حوادث 60 نفر مصدوم شدند که از این مجموع 12 نفر به مراکز امدادی منتقل و باقی افراد در صحنه مورد درمان سرپایی قرار گرفتند.

غریب آبادی گفت: در طرح نوروزی و بخصوص در کمپ های ثابت خدمات بشردوستانه نیز ارائه می شود که 23 تیم سحاب، هفت فضای دوستدار کودک به مراجعان خدمات رسانی می کنند.

وی اضافه کرد: در طرح بشردوستانه نوروزی هلال احمر گلستان 129 نفر مشارکت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: تاکنون یک هزار و 851 نفر از خدمات ایستگاه های سلامت و ایمنی هلال احمر گلستان استفاده کرده اند.

غریب آبادی خاطرنشان کرد: یکی از اقدامات طرح نوروزی امسال که توسط تیم های ثابت اجرا می شود راهنمای مسافران نوروزی است که در طرح مشارکتی با اداره کل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی برای معرفی بهتر استان و تبدیل شدن گلستان به استان مقصد در حال اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصدومیت 60 نفر در 3 روز نخست طرح نوروزی گلستان

مصدومیت 60 نفر در 3 روز نخست طرح نوروزی گلستان