مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اسفند 1401 ساعت 17:152023-03-10حوادث

کلاهبرداری اسکیمری در پوشش میوه فروشی سیار


رییس پلیس فتای استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری که با روش اسکیمر و در پوشش وانت میوه فروش از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، - ایسنا/کرمانشاه رییس پلیس فتا استان کرمانشاه از شناسایی و دستگیری اعضای باند کلاهبرداری که با روش اسکیمر و در پوشش وانت میوه فروش از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

  سرهنگ علی کسانی اظهار داشت: تعدادی از شهروندان ضمن مراجعه به پلیس فتا استان کرمانشاه عنوان کردند مبالغی از حساب آنان بدون اطلاع برداشت شده درحالیکه کارت در اختیار خودشان بوده است.

وی ادامه داد: پس از اخذ اظهارات مالباختگان و بررسی های انجام شده این احتمال که کارت های بانکی شکات توسط دستگاه اسکیمر کپی شده باشد قوت گرفت تا اینکه ماموران پلیس فتا در تحقیقات خود متوجه شدند مجرم تحت پوشش یک وانت فروش میوه در یکی از محلات شهرستان کرمانشاه مشغول فعالیت بوده و پس از خرید شهروندان عنوان کرده که دستگاه کارتخوان وی دچار نقص فنی بوده با دو بار کشیدن کارت بانکی، از این طریق اقدام به کپی برداری از کارت های بانکی مالباختگان به وسیله دستگاه اسکیمر کرده است.

کسانی ادامه داد: تحقیقات تکمیلی نشان می داد که میوه فروش دوره گرد پس از برداشت مبالغ از حساب مشتریان، آن ها را صرف خرید طلا از کرمانشاه و دیگر استانهای کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری اسکیمری در پوشش میوه فروشی سیار

کلاهبرداری اسکیمری در پوشش میوه فروشی سیار