مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 08:052023-03-06سياسي

بازنگری در تعرفه دفاتر اسناد رسمی پس از 3 سال


رییس کانون سردفتران و دفتریاران کشور گفت: پس از سه ال تعرفه دفاتر اسناد رسمی بازنگری شد.

- علی خندانی در گفت وگو با خبرنگار مهر درخصوص اعلام تعرفه جدید حق التحریر دفاتر اسناد رسمی کشور اظهار داشت: پیش از اینکه تعرفه های جدید ابلاغ شود، نزدیک به سه سال بود که خدمات این دفاتر بدون تغییر مانده بود و با توجه به تورم و شرایط اقتصادی جامعه که دفاتر اسناد رسمی نیز به طور مستقیم متأثر از آن بودند درخواست بازنگری در این تعرفه ها را داشتیم.

وی افزود: با درخواست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و همکاری قوه قضاییه این اصلاح و بازنگری اتفاق افتاده است و از امروز تعرفه های جدید در سامانه ثبت الکترونیک اسناد بارگذاری خواهد شد.

رییس کانون سردفتران کشور تصریح کرد: این افزایش تعرفه در حوزه هایی که فراوانی بیشتری وجود دارد بیشتر بوده و براساس نرخ بانک مرکزی نهایی شده است.

البته واقعیت تعرفه خدمات دفاتر اسناد رسمی این نیست و اگر قرار بود براساس واقعیت افزایش اتفاق افتد، قطعاً اعداد بیشتری بود با این حال با توجه به ملاحظاتی که بود قوه قضاییه تعرفه های جدید را ابلاغ کرده است که امیدواریم همکاران ما در سراسر کشور به خوبی از آن بهره مند شود خندانی به پایان تصویربرداری از دفاتر دست نویس دفاتر اسناد رسمی سراسر کشور نیز اشاره کرد و ادامه داد: موضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنگری در تعرفه دفاتر اسناد رسمی پس از 3 سال

بازنگری در تعرفه دفاتر اسناد رسمی پس از 3 سال