مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 10:102023-03-13اقتصادي

راه حل ثبات اقتصادی کشور کنترل قیمت ها است


راه حل ثبات اقتصاد کنترل قیمت هاست و بسیج تا جایی که در توان دارد همواره به دولت کمک کرده تا بتواند مسئله نوسان قیمت ها را کنترل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار غلامرضا سلیمانی صبح دوشنبه در بدو سفر خود به استان یزد در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: سال گذشته بسیج سامانه ای طراحی کرد که بر قیمت اجناس از مبدأ تولید یا واردات تا مقصد و زمانی که به دست مصرف کننده می رسید نظارت داشت و با این سامانه قیمت ها قابل کنترل بود که اجرای این طرح با مشکلاتی مواجه شد.

وی عنوان کرد: راه حل ثبات اقتصاد کنترل قیمت هاست و بسیج تا جایی که در توان دارد همواره به دولت کمک کرده تا بتواند مسئله نوسان قیمت ها را کنترل کند.

سلیمانی ادامه داد: بسیج با وزرات کشاورزی تفاهمنامه امضا کرده که در تولید محصولات راهبردی با بالا بردن بهره وری آموزش لازم را به کشاورزان بدهد که میزان برداشت در هکتار افزایش یابد و اجرایی شدن آن باید به صورت جهادی پیش رود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: بسیج با وزارتخانه های مختلف تفاهمنامه امضا کرده اکه آبرسانی به روستاها، بالا بردن بهره وری کاشت دانه های روغنی و بالا بردن بهره وری در محصولات جو، ذرت و محصولات مزیت دار از جمله این موارد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل ثبات اقتصادی کشور کنترل قیمت ها است

راه حل ثبات اقتصادی کشور کنترل قیمت ها است