مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اسفند 1401 ساعت 17:452023-03-16سياسي

قدیمی ترین استودیوی سازمان صدا و سیما اچ دی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، روز گذشته 24 اسفند با حضور محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی، میثم مرادی بیناباج مدیرشبکه یک، - استودیوی صبا که پیش از این با پخش اس دی فعالیت داشته با حضور معاون سیما و با پخش اچ دی افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، روز گذشته 24 اسفند با حضور محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی، میثم مرادی بیناباج مدیرشبکه یک، فرشید بهجت محمدی قائم مقام معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی، جواد اسناوندی مدیرتولید و فنی شبکه یک و جمعی دیگر از مدیران شبکه یک، استودیو صبا این شبکه با پخش HD افتتاح شد.

این استودیو که پیش از این سالیان متمادی با پخش SD فعالیت داشته و برنامه های بسیار با قدمت سازمان نظیر صبح بخیر ایران پیش از این در این استودیو روی آنتن می رفت، مدتی در دست بازسازی و تبدیل به شرایط پخش HD بوده است و اکنون با تلاش شبانه روزی همکاران تولید و فنی و معاونت سیما به مرحله بهره برداری رسیده است.

در ابتدای آیین افتتاحیه این استودیو، برمهانی معاون سیما ضمن تشکر و قدردانی از همه دست اندرکاران این پروژه، درخواست کرد که برای افتتاح و راه اندازی این استودیو از حضور همکاران پرتلاش بهره گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدیمی ترین استودیوی سازمان صدا و سیما اچ دی شد

قدیمی ترین استودیوی سازمان صدا و سیما اچ دی شد