مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 17:322023-03-06بين الملل

یک شکایت حقوقی، از فشار مالی بر اعضای خاندان حاکم در عربستان پرده برداشت


گزارش ها درباره شکایت حقوقی علیه یک شاهزاده سعودی در صدر رسانه های انگلیسی قرار گرفت و در سایه پیگیردی که خاندان حاکم از جانب محمد بن سلمان در معرض آن قرار دارند، - گزارش ها درباره شکایت حقوقی علیه یک شاهزاده سعودی در صدر رسانه های انگلیسی قرار گرفت و در سایه پیگیردی که خاندان حاکم از جانب محمد بن سلمان در معرض آن قرار دارند، از فشار مالی بر اعضای خاندان حاکم عربستان پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت سعودی لیکس، طبق اعلام دیده بان اروپایی در مسائل خاورمیانه، شکایتی علیه خالد بن سلطان بن عبد العزیز آل سعود، شاهزاده سعودی و پسر بزرگ سلطان بن عبدالعزیز آل سعود که پیش از این معاون وزیر دفاع بود و در تاریخ 20 آوریل 2013 برکنار شد، در لندن تنظیم و ارائه شد.

روزنامه فایننشال تایمز چاپ انگلیس در گزارشی نوشت، شاهزاده خالد بن سلطان در لندن تحت پیگرد قضایی قرار گرفت.

شرکت ایرلندی Yuntian 10 وابسته به بانک مینشنگ چین پرداخت دست کم 30 میلیون پوند از صورت حساب های پرداخت نشده و سود یک هواپیمای تجاری اجاره شده توسط شرکت Dream Aircraft در سال 2017 را به موجب ضمانت شاهزاده سعودی خواستار شد.

به نوشته این روزنامه، وام دهنده خواستار اجرای حکم برای اقامتگاه مجلل The Holme در ریجنت پارک در لندن و فروش آن به مبلغ 250 میلیون پوند بوده و مدعی است، شاهزاده خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک شکایت حقوقی، از فشار مالی بر اعضای خاندان حاکم در عربستان پرده برداشت

یک شکایت حقوقی، از فشار مالی بر اعضای خاندان حاکم در عربستان پرده برداشت