مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اسفند 1401 ساعت 18:452023-03-10اقتصادي

رفع تصرف و آزادسازی بیش از 38 هزار متربع مربع از اراضی شهری در جنوب تهران


شهردار منطقه 19 از رفع خلاف و آزادسازی 38 هزارو 800 متر مربع اراضی واقع در ناحیه سه این منطقه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تورج فرهادی در این باره گفت: با توجه به اهمیت حفظ و صیانت از اراضی شهر و به منظور برخورد قانونی با کسانی که اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز می کنند، 16 سوله هر کدام 800 مترمربع و مجموعا 12 هزار و 800 متر مربع در ضلع جنوبی خیابان شقایق روبروی پیروز شمالی رفع خلاف شد.

وی با اشاره به رفع خلاف 38 هزار و 800 متر مربع از اراضی اظهار کرد: 24 مورد چهار دیواری به متراژ 26 هزار متر نیز مربع آزاد سازی شد که و هیچ گونه صدماتی در پی نداشت.

شهردار منطقه 19 با بیان اینکه بخش دیگری از این تخلفات به وجود فضاهای بی دفاع شهری و نفوذ ناپذیر در این محدوده مربوط می شود، تأکید کرد: جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در محدوده این منطقه به منظور حفظ حقوق شهروندان با جدیت پیگیری می شود و در همین راستا عوامل نظارتی در نواحی به طور مداوم در محدوده، گشت زنی دارند و با تخلفات صورت گرفته و سودجویی های افراد مقابله می کنند.

براساس اعلام پایگاه خبری شهر، فرهادی خاطرنشان کرد: به منظور حفظ حقوق شهروندان با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه مطابق قانون برخورد خواهد شد و شهروندان باید قبل از هرگونه ساخت و ساز با مراجعه به شهرداری نسبت به نوع کاربری زمین و دریافت مجوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف و آزادسازی بیش از 38 هزار متربع مربع از اراضی شهری در جنوب تهران

رفع تصرف و آزادسازی بیش از 38 هزار متربع مربع از اراضی شهری در جنوب تهران