مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 11:002023-03-13بين الملل

هاآرتص: آیا زمان فروپاشی اسراییل رسیده است؟


شکاف و دودستگی موجود در اراضی اشغالی برخی از مقامات بلندپایه سابق رژیم صهیونیستی را به این فکر واداشته است که آیا باید به دنبال ایجاد اتحاد در اراضی اشغالی بود یا تجزیه آن.

- شکاف و دودستگی موجود در اراضی اشغالی برخی از مقامات بلندپایه سابق رژیم صهیونیستی را به این فکر واداشته است که آیا باید به دنبال ایجاد اتحاد در اراضی اشغالی بود یا تجزیه آن.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه هاآرتص در گزارشی نوشت، گروهی از کارشناسان اکنون در حال بررسی جایگزین های احتمالی برای سیستم حاکم موجود هستند.

دست اندرکاران این مطالعه به خوبی می دانند که امور در دولت چگونه مدیریت می شود و به دنبال آن هستند که بدانند آیا می توان ساختاری جدید و مؤثر برای این سیستم حکومتی ایجاد کرد؟ در این گزارش آمده است که کارشناسان هنوز آماده انتشار گزینه هایی نیستند که همچنان در حال بررسی هستند، زیرا هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارند.

با این حال، آنها قصد دارند با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی در سطح سیاسی به بن بست رسیده است، در مورد گزینه های احتمالی برای جایگزینی سیستم موجود گفت وگوی سراسری برقرار کنند.

تصویر تاریک ماه فوریه وبسایت واینت یادداشتی از تاریخ نگار معروف صهیونیستی یووال نوح هراری، استاد تاریخ در دانشگاه عبری در قدس اشغالی منتشر کرد که تصویری تیره و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاآرتص: آیا زمان فروپاشی اسراییل رسیده است؟

هاآرتص: آیا زمان فروپاشی اسراییل رسیده است؟