مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 ساعت 18:112023-03-15سياسي

اعزام 10 هزار مبلغ دینی ویژه ماه رمضان به نقاط مختلف کشور


معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی از صدور مجوز تبلیغی برای 700 گروه جهادی در سراسر کشور خبرداد و گفت: برای رمضان 1444 اعزام 10 هزار مبلغ دینی به نقاط مختلف کشور پیش بینی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام و المسلمین سعید روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه ظهر امروز در مراسم اختتامیه سلسله نشست های جهاد تبیین و ظرفیت های مردمی که در سالن غدیر برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: این جلسه هفتمین جلسه ما در آستانه ماه مبارک رمضان است، در این هفته جلسات مختلفی را با حضور اساتید ویژه تبلیغ ماه رمضان داشته ایم.

  وی تصریح کرد: پیش بینی ما این است که حدود 10 هزار نفر به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در ایام ماه مبارک رمضان به تبلیغ اعزام شوند و تا به امروز 6 هزار نفر احکام تبلیغی خود را دریافت کردند و به نقاط مختلف کشور اعزام خواهند شد.

  معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: بیش از 40 موضوع تخصصی به همت گروه های طلبه جهادگر مورد پژوهش قرار گرفته است و دوستان طلبه روی آن متمرکز هستند.

  وی خاطرنشان کرد: حدود 700 گروه جهادی تبلیغی از کل کشور از دفتر تبلیغات مجوز مربوطه را دریافت کرده اند و در نقاط مختلف کشور فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 10 هزار مبلغ دینی ویژه ماه رمضان به نقاط مختلف کشور

اعزام 10 هزار مبلغ دینی ویژه ماه رمضان به نقاط مختلف کشور