مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 اسفند 1401 ساعت 10:252023-03-10سياسي

کویت: همکاری ایران و آژانس تداوم یابد


نماینده دائم کویت در وین بر لزوم تداوم همکاری و گفت وگو میان ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی در راستای احیای برجام تاکید کرد.

- نماینده دائم کویت در وین بر لزوم تداوم همکاری و گفت وگو میان ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی در راستای احیای برجام تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از الخلیج آنلاین، طلال الفصام، نماینده دائم کویت در سازمان های بین المللی مستقر در وین در اظهاراتی بر اهمیت تداوم همکاری و گفت وگو میان ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی در راستای حل اختلافات باقی مانده درخصوص برنامه هسته ای ایران و احیای برجام تاکید کرد.

وی در نشست شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در وین گفت که همه کشورها حق تولید، گسترش و استفاده مسالمت آمیز از انرژی هسته ای در چارچوب معاهده عدم اشاعه سلاح هسته ای را دارند.

الفصام خاطرنشان کرد که کویت تحولات مربوط به پرونده هسته ای ایران را دنبال می کند و امیدوار است که طرف های مذاکره به توافق برسند و برجام احیا شود.

نماینده کویت در وین با تاکید بر لزوم تداوم همکاری میان تهران و آژانس گفت که این مساله باعث می شود که آژانس بین المللی انرژی اتمی از عدم وجود مواد و فعالیت هسته ای اعلام نشده در ایران مطمئن شود و تداوم وضعیت ایران به عنوان کشوری که سلاح هسته ای ندارد، تضمین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کویت: همکاری ایران و آژانس تداوم یابد

کویت: همکاری ایران و آژانس تداوم یابد