مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اسفند 1401 ساعت 15:302023-03-20اقتصادي

30 تیم در ایام نوروز از تأسیسات گردشگری گیلان بازرسی می کنند


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از بازرسی 30 تیم در ایام نوروز از تاسیسات گردشگری گیلان خبر داد.

- رضا حسن پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازرسی از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری برای نوروز 1402 اظهار کرد: با توجه به اینکه نوروز 1402 مصادف با ماه مبارک رمضان است، سفرهای نوروزی از حدود یک ماه قبل آغاز شده بر همین اساس فعالیت های نظارتی بر تأسیسات گردشگری به ویژه دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی نیز از یک ماه قبل آغاز شده و یک مرحله بازدید نظارتی نیز انجام شده است.

معاون گردشگری اداره میراث فرهنگی استان گیلان افزود: در راستای طرح بازرسی سرزده به همراه اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی گیلان از تعدادی از این دفاتر و شرکت ها بازدید و آمادگی این مجموعه ها برای خدمت رسانی شایسته به مسافران نوروزی بررسی شد.

حسن پور اضافه کرد: دفاتر و شرکت هایی که به گردشگران و مسافران در زمینه صدور و فروش بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس خدمت رسانی می کنند، باید مجوزهای لازم از دستگاه های مربوطه را داشته باشند و نرخ نامه را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه 30 ناظر از دستگاه های مختلف در طرح نظارت نوروزی فعال هستند، افزود: کنترل نرخ ها، رعایت موازین بهداشتی، داشتن پروانه و نرخ نامه مصوب در واحدها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 تیم در ایام نوروز از تأسیسات گردشگری گیلان بازرسی می کنند

30 تیم در ایام نوروز از تأسیسات گردشگری گیلان بازرسی می کنند