مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 16:292023-03-12حوادث

کشف 1.8 میلیون عدد انواع مواد محترقه/ آمادگی پلیس برای انجام عملیات های آخرسال


معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه اولویت اصلی پلیس حفظ آرامش و نشاط مردم است، از افزایش کشفیات مواد محترقه از ابتدای سال به تعداد یک میلیون و 846 هزار عدد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حمیدرضا قدیمی، معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به افزایش کشفیات مواد محترقه در سال جاری نسبت به سال گذشته اظهار کرد: پلیس مخالف شادی مردم نیست و در چهارشنبه آخر سال با مزاحمت های خیابانی برخورد قاطعی خواهد کرد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان افزود: با تلاش شبانه روزی پلیس استان زنجان، یک میلیون و 846 هزار و 50 عدد انواع مواد محترقه و 900 کیلوگرم پیش ساز مواد محترقه کشف شده است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال 18 نفر از عاملان فروش و حمل مواد محترقه دستگیر و تحویل مرجع قضایی شده اند.

قدیمی امنیت مردم و خانواده ها را خط قرمز پلیس دانست و گفت: پلیس با کسانی که بخواهند آرامش شهروندان را سلب کنند، با قاطعیت و برابر مقررات برخورد می کند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان به آمادگی کارکنان پلیس برای ماموریت های چهارشنبه آخر سال و نوروز اشاره کرد و گفت: هدف پلیس ایجاد فضایی امن و آرام برای عموم شهروندان است و تحت هیچ شرایطی به عده ای هنجارشکن اجازه خودنمایی نمی دهد که به بهانه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1.8 میلیون عدد انواع مواد محترقه/ آمادگی پلیس برای انجام عملیات های آخرسال

کشف 1.8 میلیون عدد انواع مواد محترقه/ آمادگی پلیس برای انجام عملیات های آخرسال