مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اسفند 1401 ساعت 20:252023-03-09اقتصادي

3 طرح تولیدی و کشاورزی در قرچک افتتاح شد


همزمان با اعیاد شعبانیه و با حضور استاندار تهران، دو واحد تولید پوشاک و یک واحد تولید قارچ در شهرستان قرچک به ارزش 990 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

- ایسنا/تهران همزمان با اعیاد شعبانیه و با حضور استاندار تهران، دو واحد تولید پوشاک و یک واحد تولید قارچ در شهرستان قرچک به ارزش 990 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت حضرت ولیعصر(عج)، دو واحد تولیدی پوشاک در شهرک صنعتی قرچک و یک واحد تولید قارچ در روستای ولی آباد از توابع بخش مرکزی قرچک روز پنجشنبه با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران به بهره برداری رسید.

واحدهای تولیدی پوشاک و چرم شهرک صنعتی قرچک با اعتباری بالغ بر 800 میلیارد ریال راه اندازی شده اند که با بهره برداری از آن برای 120 نفر شغل ایجاد شده است.

همچنین واحد پرورش قارچ روستای ولی آباد با ظرفیت تولید سالانه 336 تن قارچ با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد ریال راه اندازی شده است.

افتتاح ساختمان دهیاری و ترمینال تاکسی روستای قشلاق قرچک همچنین با حضور استاندار تهران، ساختمان دهیاری روستای قشلاق و ترمینال تاکسی این روستا افتتاح شد.

مجید قیصر پناه، بخشدار مرکزی قرچک در حاشیه این مراسم در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ساختمان دهیاری روستا با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 طرح تولیدی و کشاورزی در قرچک افتتاح شد

3 طرح تولیدی و کشاورزی در قرچک افتتاح شد