مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اسفند 1401 ساعت 12:172023-03-09سياسي

میز خدمت مالیاتی برای اصناف و کسبه سمنان برپا شد/ مشکلات مؤدیان رفع می شود


مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان از برپایی میز خدمت مالیاتی برای اصناف و کسبه سمنان خبر داد و گفت: مشکلات و مطالبات مؤدیان مالیاتی پیگیری و رفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان سمنان، علی حسین پور، مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان عنوان کرد: مدیران دستگاه های مختلف مکلف هستند به سؤالات و خواسته های مردم پاسخ دهند و مجموعه اداره کل امور مالیاتی استان نیز همپای دیگر دستگاه ها با برپایی میز خدمت، پاسخگوی مطالبات مردم هستند.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان تصریح کرد: در قالب میزهای خدمت، مراجعان بدون واسطه خواسته های خود را با مدیران در میان گذاشته و در چارچوب قانون تلاش خواهد شد تا مشکلات این افراد پیگیری شود.

حسین پور با بیان اینکه استمرار این اقدام در افزایش شاخص های حقوق شهروندی تأثیر مثبت خواهد داشت، گفت: پیگیری مطالبات مردم و حل مشکلات مؤدیان مالیاتی از افتخارات اداره کل امور مالیاتی استان سمنان است.

مدیرکل امور مالیاتی استان سمنان خاطرنشان کرد: هم استانی های سمنانی می توانند ضمن تماس با سامانه ارتباط مردمی اداره کل امور مالیاتی استان به شماره 1526 علاوه بر بیان مشکلات مالیاتی خود، همه هفته در روزهای دوشنبه بدون واسطه و به صورت مستقیم با مدیرکل امور مالیاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میز خدمت مالیاتی برای اصناف و کسبه سمنان برپا شد/ مشکلات مؤدیان رفع می شود

میز خدمت مالیاتی برای اصناف و کسبه سمنان برپا شد/ مشکلات مؤدیان رفع می شود