مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اسفند 1401 ساعت 13:202023-03-03سياسي

عشق و ارادت خود را در نیمه شعبان به امام زمان (عج) نشان دهیم


نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت امام زمان (عج) گفت: در نیمه شعبان باید عشق و ارادت خود را به امام زمان نشان دهیم.

- ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت امام زمان (عج) گفت: در نیمه شعبان باید عشق و ارادت خود را به امام زمان نشان دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی درخطبه های نمازجمعه ساری با تاکید بر رعایت تقوی الهی اظهار داشت: باید برای فرج حضرت امام زمان (عج) بسیار دعا و نیایش کرد.

وی با گرامیداشت و تبریک میلاد باسعادت حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: حضرت منجی عالم بشریت روزی عدالت را در مقیاس جهانی می گستراند و در آن روز شاهد ریشه کنی ظالمان خواهیم بود.

وی با تبریک فراررسیدن میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان از جوانان خواست تا این حضرت را الگوی خود قرار دهند و افزود: شجاعت، ادب، پاکی و پاکدامنی از ویژگی های این حضرت بوده است.

آیت الله محمدی لایینی با اظهار این که به جوانان مملکت خود افتخار می کنیم، تصریح کرد: باید درد و حرف جوان را شنید و به مشکلات این نسل رسیدگی کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به کاهش زاد وولد و جمعیت گفت: پیری جمعیت سبب کاهش نیروی کار و جوان می شود و بایداین تهدید را جدی گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشق و ارادت خود را در نیمه شعبان به امام زمان (عج) نشان دهیم

عشق و ارادت خود را در نیمه شعبان به امام زمان (عج) نشان دهیم